Alle Vragen over Retourneren.

In News 0 comments
  1. Wat is het retourbeleid van jullie bedrijf?

    • Neem contact met ons op via de knoppen op de website, bijvoorbeeld door 'Contacteer ons' te selecteren, als je vragen hebt. Vervolgens plannen we een afspraak zodat je de schotten kunt terugbrengen. Bij een goede staat, schoon en onbeschadigd, ontvang je het volledige bedrag terug. Als je wilt dat we ze ophalen, kunnen er kosten aan verbonden zijn.
  2. Hoe lang heb ik om een product te retourneren na aankoop?

    • Voor kleine hoeveelheden kunnen we altijd contact hebben, maar we hanteren standaard een termijn van 30 dagen.
  3. Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een product?

    • Producten moeten zich binnen hetzelfde termijn in dezelfde staat bevinden als bij levering, dus schoon en onbeschadigd.
  4. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product?

    • Zolang aan de voorwaarden is voldaan, zijn er geen kosten verbonden. Alleen als u ervoor kiest om de producten terug te laten verzenden, dient u de verzendkosten te dekken.
  5. Welke informatie heb ik nodig bij het aanvragen van een retourzending?

    • Reden van retournering, contact gegevens en product informatie.

RELATED ARTICLES